開學喇∼有小小緊張∼唔知d同學係點架呢?好串?好白痴?好低b?好自大?好無聊?好煩?........又唔知讀呢科會唔會好悶∼定係勁悶......諗諗下都唔係小小緊張∼係好緊張先0岩∼點算呀?????點算呀????
小靚最近成日都斷手甲∼唉.......比佢激死我喇!!!又唔知佢點整喎∼到我見到果陣又已經流晒血喇!!!oh my god!!!不如斬左隻手佢啦∼咁咪唔洗成日斷手甲囉!!
刊登時間︰2006-09-11 01:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]