today訓到3點半起身∼之後去左食野∼行左陣跟住返home∼有d頭痛∼所以訓左一陣∼之後起身睇tv∼又食野∼食完同小靚落街∼之後又返home lu∼
呢d咁悠閒嘅生活過埋聽日就冇lu∼因為要返學喇∼見到個timetable都想死∼有咩理由日日都返早架!!仲要返全日tim∼邊個編架∼比我知道佢就..........
就算貧病或失憶 都爭口氣從旁保護你 頑強地等再過廿個十年 等整個世界換風氣 歷劫還是再一起 這種堅決無人可比 看戰事多悠長 亦決心打到尾 心不死
刊登時間︰2006-09-10 12:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]