呢幾日冇咩野做∼星期6果晚同左yuki,pig,亨,家倩,家倩fd(3個)......0係yuki home打邊,kiki&肥仔放飛機,正pk!!打打打打打打之後打打打打打打打跟住又打打打打打打打打打點知又打打打打打打打打.......總之就係咁打啦∼咁就天光∼
琴日同yuki,kiki,豬的儀(豬的儀=pig),亨去左唱k∼好似好耐冇一齊出街見得咁密喇∼好有親切感∼好似以前咁∼好開心!!
聽日要早起身返LWL lu唔知會點呢?
刊登時間︰2006-09-08 01:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]