| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 9 月 15 日 星期五 |
 | |
| 2006-09-15 |
today返學∼又係上d勁長時間嘅堂∼真係oh my god!!上死人咩??不過一個week入面∼其實最好係今日架喇∼因為今日放早呀!!^^所以放左學去左迪迪尼∼入到去天陰陰咁∼都知一定落雨∼可惜我冇帶傘呀!!玩左一陣之後終於都落雨喇!!所以我地去左玩Space Mountain到吹頭∼正!!等左好耐終於可以去幸會史迪仔呀!!好攪笑呀!!yeah!!好累喇∼唔打喇∼
|
|
刊登時間︰2006-09-16 05:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 138 | » | |