最近日日都返學∼個時間表勁full∼一堂又要上3,4粒鐘∼所以上堂上得好辛苦∼
今日同青衣之友烯烯提早慶祝佢嘅birthday∼好開心!!希望佢日日都笑得好開心!!
刊登時間︰2006-09-22 12:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]