唔知係咪中左 ,個頭痛到爆完再炸...又發燒又咳...所以今日都0係屋企 ,邊到都冇去過...勁慘﹗﹗原本我都想去打邊爐架...好難得先可齊人...但.........sorry呀﹗﹗
刊登時間︰2005-10-20 11:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]