今日係星期五呀......返埋今日又放假喇...happy﹗﹗今日返10:30...超勁,冇遲到﹗﹗真係要讚下先...but星期五又係每一個星期最唔開心嘅一日...因為要上英文堂呀>.<跟住上到12:30又係最開心嘅時侯喇...就係食飯喇...食完飯又要上堂lu...上左一個鐘marketing...哈哈哈我同阿miu阿day係咁傾...係咁傾...都冇聽書...毛毛就慘lu.....跟住果堂adv唔洗上...so放2:30﹗﹗3:30我同毛毛,miu,day,gladys一齊去打毛毛球...哈哈哈...佢地打得好好笑呀...玩到五點就走lu...毛毛同我去搭mtr,so我地就係mtr分手lu﹗﹗之後我就去左荃灣食飯.......
死喇......我下星期開始有text喇...好驚呀...死緊啦...
最近馬騮阿四佢好唔得閒呀...攪到成日都得我一個>.<好嬲呀﹗﹗

|