今日返工勁辛苦....又熱到死∼一路派野一路勁出汗....辛苦....之後仲要行....灣仔行到cwb...勁爆痛呀隻腳
刊登時間︰2005-11-06 12:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]