因為我係女人,所以每個月都總有幾日唔想出街,就好似今日咁,我連學都冇返喇∼所以今年哈囉喂都冇乜去過邊到...係夜晚同馬騮阿四去左睇怪誕屍新娘...好好睇呀∼睇到個尾都睇到我有d眼濕濕呀∼好慘呀∼
怪誕屍新娘係IIB級架!!哈哈∼∼我唔係睇I級先喊架∼∼
刊登時間︰2005-11-01 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]