今日返學好開心呀.....因為有人送我返學放學.....
放學之後去左美國玩.....好開心呀.....之後出左mk行街,行完就返tw 食飯lu
食完飯返左屋企放阿女落街
刊登時間︰2005-10-25 07:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]