""新ge一年 新ge開始__""
係尼一年當中 ..經歷住好多ge開心 同5開心
31日總結自己全年ge時侯
有好多好多重現返係我腦海中
" 岩岩同返一個有一段時間都冇見面.傾計ge朋友講野
都有講有笑a...古5到尼個朋友都仲記念我.^^
仲有我開心ge..就係我ge gdgd fd可以主動尼同我重建返一份ge友誼
不竟又係好耐冇見面了...
2011年ge第一秒..我真係爆haPpy
因為見到一班 我好愛ge人.~~
仲有可以同一個係我心中ge第一位講新年快樂
^_^好 感 恩
我知道過去ge事 我已經搵5返 ...
但係同時迎新ge等緊我
真係多謝曬咁多位..^_____^
我ge快樂.係你地比ge 我會努力持守住佢
新一年...各位要愈尼愈靚o ^______^
|