| |
|
我 的 資 料 |
|
等級: 銀VIP會員  暱稱: snow 性別: 女 國家: 香港 |
| MORE... | 由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
| |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
|

| |
 |
2007 年 1 月 16 日 星期二  | |
|
|
|
各位支持者 , 讀者 ^v^ :
大家好! 因近日忙於要做晒3個月都未有時間做過的野 , 所以未有時間打以下的日記(YMB , 13G , WWT , SFC , LTM , NPL , TYH , DreamSnow(續篇).......etc.) , 請大家再比o的時間我啦 , 我一定會盡快打好的 , 大家耐心等候 , 密切留意!
不過睇完一定要留言比我喎 , 唔想比人見到的可以留"悄悄話" , 唔知留咩o既都要留呀, 起馬比我知到你有睇過及了解明白而家的情況啦 ; 現時打左4個單位, 最高留言人數去到 2十幾人了 , 我好希望達至全隊的數目啦!
 | | |
|
|
|
 |
2007 年 1 月 12 日 星期五  | |
| |
|
2007-01-12  | |
|
<別 外>

 | | |
|
|
|
 |
2006 年 12 月 28 日 星期四  | |
|
|
|
今日係12月28日 , lee一日對於好多人來講都非常重要 ---> 好期待 , 好難忘 , 好開心 , 好唔開心 , 好唔捨得 , 好enjoy , 好深刻 , "百感交集"
的一日 , 而今年的我就比往年的忙多 N 陪 , 當你地到場準備綵排時 , 我還打緊當天更改的特別通告 , 當你們回程返家訓教時 , 我仍在預備明天的尖沙咀事宜 ; 但每當見到你們努力辛苦後的成果展示時 , 我就已經心滿意足 , 再辛苦都唔緊要 , 見到你地每一個單位 , 每一個單位入面的隊員都盡晒力做到自己的最好 , 我就覺得"底"反晒了. 雖然你地有o的單位唔係我做主導或不是我教的 , 但我都一樣會睇我出你們辛苦努力過後的成果係冇白廢的.
其實我真係好想好想講出我對你地的感覺 , 不過耐何唔可以在網上寫得太多 , 你地都係呀, 唔好在網上寫得太多 , 真的要寫記得要加passward呀 , 知o麻. 如果你地(各個單位)真的想知道我對你地的感覺o既話 , 就問我取password啦.
2870
 | | |
|
|
|
 |
2006 年 12 月 26 日 星期二  | |
|
|
|
而家係早上9:30am , 我而家好倦呀 , 又通頂了 , 不過重未訓得, 因為要等部過膠機warm-up , 要同個幾十張cert.過埋膠 , 跟住打埋正日顯示板o的字先訓得. 重有2日咋 , 不過重有好多野還做緊呢~~ , 親而家部機重warm-up緊 , 就等我清下o的日記先啦.
12月12日(星期二)
 | | |
|
|
|
 |
2006 年 12 月 25 日 星期一  | |
|
|
|
Merry X'mas !
2736
 | | |
|
|
|
 |
2006 年 12 月 12 日 星期二  | |
| |
|
2006-12-12  | |
|
由12月12日(二)開始 , 比之前"忙" 100倍 , 所以未能即時打日記 , 請耐心等候!
各位bd們 , 一齊努力啦! ---> 齊心便事成!
2653
 | | |
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|