| |
|
我 的 資 料 |
|
等級: 銀VIP會員  暱稱: snow 性別: 女 國家: 香港 |
| MORE... | 由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
| |
|
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
|

| |
 |
2006 年 9 月 15 日 星期五  | |
| |
|
2006-09-15  | |
|
今日係星期五 , 亦都係其中一頁o既新的開始.
今日撞到好多人呀 , 一共total有5個 , 分別在2個唔同o既地方. 但佢地都係來自同一個group的 , 真係 Q 喇!
 | | |
|
|
|
 |
2006 年 9 月 14 日 星期四  | |
| |
|
終於打完份doc喇 ! ^^  | |
|
終於打完份doc喇!
我用左4個小時打好份野喇 , 唔錯得啦 , 所以我跟住篇野讀埋好多次 , 因為要對有冇打錯字o麻 , 又要整靚佢啦 , 我覺得都ok o既 , 而家準備去訓喇 , 不過已經係 06:20am 了, 早晨 呀各位
今晚先再打個今日的日記啦, 因為都未有事發生 , 因為未訓教o麻 , 未訓教之前都唔當係14/9 (四)的.
 | | |
|
|
|
 |
2006 年 9 月 13 日 星期三  | |
| |
|
2006-09-13  | |
|
天氣一轉, 心情都會跟住轉, 一到落雨o既時間, 就會有種好唔開心,好唔開o既感覺 ; 一到天空轉涼就會有種思念的感覺,尢其是在街上被風吹到個時, 個腦海就會立刻程現住好多以前發生過的事 , 包括開心同唔開心都有的.
人----- 就係咁架喇 , 應該話有思想o既任何野都會係咁 , 當你擁有一o的野o既時候,你就唔會珍惜 , 當你失去個時 , 就唔會諗下點解. 但"人"亦都可以在你開心時一齊渡過 , 亦都可以當你有困難時 , 一齊分擔. 但相反 , 當你係最無助個時 , 明明可以幫到手解決 , 但往往都不近人情的離去 , 有o的更恐怖o既什至乎會踏多幾腳而已.
大家如果睇到我lee日的日記 , 一定會覺得好奇怪 , 為何會十分感觸去講一o的大家都唔知我講緊咩o既野 , 但其實我可以同你地講, 我自己都唔知點解??? 真係真係唔知點解的 , 整係知道而家我好凍 , 感覺到秋天已經來到 , 個人有o的唔開心o既感覺 , 再加上lee日又打風又落雨,攪到我更加回想好多好多以前的事. 
 | | |
|
|
|
 |
2006 年 9 月 7 日 星期四  | |
|
|
|
原來今日係我生日呀! 因為舊曆生日今年有2次呀 (因為今年潤左個舊曆7月呀!)
今日生日原本唔知,但因我爸爸在msn同我講生日快樂我先記得, 哈哈! 好開心 開心o既另一個原因係我終於好反左9成喇,唔使咁辛苦,透唔到氣同不停咁咳係一件好辛苦的事,你地都要小心身體呀,天氣已經轉涼了,就來到秋天喇,反學著多件衫啦!
首先多謝你地o既關心呀,其實你地都好感性架,不過平時見到面好少傾計的, 不過我真係覺得internet真係一重人與人之間溝通o既最好o既橋樑及渠道啦,你地自己諗一下,如果冇左電腦,就會一直想對人講o既野都冇擔講出來, 就算係一o的o既問候說話都不夠擔當面說出,因為大家都會覺得怕羞+唔好意思o麻同埋唔知點開口. 所以你地話冇左電腦又點得呢?! 係咪?!!
 | | |
|
|
|
 |
2006 年 9 月 4 日 星期一  | |
| |
|
時間arm arm 好呀 !  | |
|
時間 arm arm 好呀!
今日真係好彩喇, 我可以睇到醫生, 點解?! 就係我由起身係到做野啦,跟坐重講左接近成二十個不同o既電話之後,發現已經7:20pm喇, 咁我就即刻換衫坐的士去醫務所啦,架車一到行,我就一到望住的士個鐘係到跳呀,1分鐘1分鐘咁跳,我個心就不停諗,閉喇閉喇,夠鐘喇, 因為個醫務所就收7:30pm的. 跟住我落車個時係7:28pm, 行到入去,好彩未close呀,不過比2個護士眼定定咁望左我起馬8秒佢先問我取個file no. 呀 , 真係無奈了,我知到阻住佢地收工都唔係幾好意思........... .
之後食飯個時就食埋藥,反到屋企就係咁做係咁做, 但好似做極都做唔完咁,重要同o的藥摩博鬥,因為醫生話開重o的藥比我,等我唔使咁辛苦喎 , 但最後我只係做左6大樣野咁就停工喇,因為最後都唔夠藥摩鬥,因為我食左2粒勁藥(每日只係食一次個o的). 雖然而家已經是(5/9 6:15am) , 不過我都要打完lee個日記先訓 , 點解???? 遲o的我會係日記到講比大家知道!
真係唔得喇 , 我而家打緊日記好似係到發緊夢咁 , 好似浮浮地咁, 要訓喇!
 | | |
|
|
|
 |
2006 年 8 月 29 日 星期二  | |
| |
|
大日子  | |
|
大日子呀!
今日真係一個大日子呀, 一共有2件大事啦, 第1件事就個個都知啦, 第2件事就更係我的大日子啦
呀~~ 你地BSR們真係訓練有數了,唔贊你地都唔得添, 因為做親所有野都咁齊心o既, 哈哈 ! 就連唱生日歌比我聽都一齊大聲打數"得..得..得..得.." ---> 勁! lee樣野係冇人可以代替你地o既, yeah!
多謝你地每一位呀! 因為我真係從你地o既歌聲中感受到團結 , 真誠同埋真正的一家人o既感覺呀! 我真係冇講大話的,你地lee一班真係最好最好o既一班呀,無分比始,無分各界,無分等級的一班. 只係有2個字, 就已經可以形容晒 , 就係等左15年o既 ---> 團結 (係真心真意的團結,而唔係互相量度而得來o既).
最後我想講o既, 我真係好開心, 我開心o既更係唔只同我過生日同埋唱生日歌咁簡單啦! 各位,記住我只有??歲喇!
 | | |
|
|
|
 |
2006 年 8 月 28 日 星期一  | |
|
|
|
今日lee篇日記,因為是我的私人日記,所以可以打明一點喇 
今日好開心,因為約左我一班聰明又齡利的囡兒出來食飯呀(其實已經約左幾年的了,但一直我都沒有時間,對唔住呀!)
早上+下午我依然做緊一o的好重要的事,非常趕呀都,幾驚趕唔切呀. 跟住我drive車去沙田啦,點知比最聰明的囡兒握左我,去錯地方拍車,好無奈 . 好啦 , 之後有2個乖o既來接我啦,咁我就車佢地一齊去食飯o既地方,點知比我另一個更聰明的G希篇左我2大次,足足應該5mins可以到的地方, 變左30mins先到,由個天光光變到又黑又落大雨喎! 更加無奈!
跟住幾經辛苦終於都去到了,好彩其他G都已經準備好晒o的食物,咁一坐低就食得喇. 哈哈! 之後我地邊食邊傾計,原來個個G都係問題少女來的,攪到我幾乎應接不下,簡直係答話馬拉重呀,A問題答到一半就要答B了,B諗住答個時,C問題已經問緊喇, 話.....勁!個然同我一樣這麼的利害啊!
食食下,我個TEL係咁響, 咁就冇辦法唔聽啦,咁一聽就講左成半個小時了.而我個班G呢,就成日係我面前行來行去,咁我講緊TEL咁就冇留意佢地做咩啦,點知我反到埋位,佢地竟然好大聲咁打數"得..得..得..得.."之後一齊勁大聲咁唱生日歌呀,個時真係"咪"都唔使比佢地,咁就全個酒樓都聽到了, 我個反應係點? 話....更係好開心啦 , 我第一次咁樣慶祝生日咋. 好 "10 派s" 呀, 重有蛋糕添, 其實開心o既唔單止係"10 派s" 同埋"蛋糕",而係我真係帶大左一班由唔懂事的小朋友到而家佢地真係放左個心落去做好o既13G呀! 你地o既成功就 = 我o既成功,你地o既成果就 = 我o既成果, lee樣野係冇野可以改變的. 你地由4年級就跟到我而家喇,中三喇已經, 唔係一段短的時間, 反而重係一個人生中的重大轉變(人一生中有幾個大o既過程轉變 , 1) 由bb到上幼稚園 , 2) 由幼稚園上小學 , 3) 就係而家o既你地, 由小學上中學lee個階段). 雖然大部分都唔同學校,但依然聚埋一齊, 係一件非常之難o既事,而且感情不少於屋企人 , 就等同於一家人更親密.
食完飯之後, 我地過左格離張台繼續傾,傾到人地打樣呀,跟住我地就出左去個商場到繼續傾,重坐左係個地下到添.好開心呀,大家都暢所欲言, 跟住有2個要走先喇,因為太夜了,之後我地又轉左個地方繼續傾,當時雖然我好慮但我都唔想你地唔開心,咁就繼續傾落去了,13G個晚我對你地每人講o既野都是心底話,只是唔夠時間比我繼續再講落去的,下次再約過啦,不過一定要齊人喎!
就係咁樣, 同G一齊渡過左12點,你地亦都是今年陪我一齊例數渡過生日的人了
 | | |
|
|
|
 |
2006 年 8 月 27 日 星期日  | |
| |
|
2006-08-27  | |
|
我地的成果係唔會白費o既,今日已經係一個好好o既証明,Yeah!
今日一共做了3件大事 , 分別真係在早午晚3場了.
早上做的事,大家都應該知道是什麼,遲o的全香港有睇的人都會知道了,記得叫屋企人一齊分享呀!
午就係我地BSR全體的成果展示啦 , 應該大家都已經感受了.
晚雖然我真的很慮 , 但我都對自己有所堅持去左食一餐無分高低,無分職級,無分話題,*最緊要係無分"年齡"o既<晚飯>,有的人更被我大擔的話題嚇到了 首先唔好誤會,我所講的<堅持>是什麼?~,而係我真係好慮好慮呀! 所以我先引用<堅持>lee2個字的. 反而我真係好想同你地好好地傾一下計吧!(是在無壓力之下). 因為我應為平時要認真的時候就要認真,要玩o既時候就要無分比始的一齊玩o麻. 所以講真其實我今晚係應該要去一個非常官式的慶祝晚宴,但我"推左"了.因為我知道今晚同你地的晚飯真的要等好耐先會再有第2次機會!所以非常珍惜!
 | | |
|
|
|
 |
2006 年 8 月 26 日 星期六  | |
| |
|
真好笑!  | |
|
真好笑!
今日有人問我有冇睇到o的野,咁我就去睇下啦,睇完之後都覺得幾好笑. 這些實在太無聊了,唔通真係近" 豬"者 豬,近"物"者物?!(即係 = 豬物"乜" , 如此得來o既質數唔怪得知都有反咁上下啦! 簡直是"文武"雙存啊!
*不須為此而爐氣 , 反過來睇都未常唔係一件好事,有o的野都講得幾arm架 ---> e.g. why冇人講下 "n啞打 添" 呢?! or 根本冇野好講呢?! 咁大家就要考究一下喇!
***有時做野做得耐時,睇下o的野都幾re..lex..架 , 你地都試一下 , 茶餘飯後的另一種新款生果或美點雙輝*** 
 | | |
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|