今日.....上堂....簽分
最小90分 A_A 神手來xDD
之後放學...丫安佢地話返屋企打機
之後我就on 99 咁返屋企-3-
唉....同栗米嘈同丫B嘈左.....
事由:栗米拿紙飛機飛到海棉
之後到第二日既小息..
我同佢講你飛到人丫同人say sorry 咪冇野low ...<係好好心咁同佢講>
佢死口唔認仲吊9我 佢返屋企係到CrY....仲同咪丫b講tim..
丫B就同我丫哥講仲講到我好哀咁..
搞到我丫哥都唔信我...
家陣仲同丫哥嘈緊tim
<~我同栗米講果陣間冇吊個佢 ...佢就講到我咁..咩人來~?
|