今日.... 都冇咩野做既...一放左學就反左home lu... 之後同老婆傾左陣電話 之後<<肥屎卜>> <~face book 囧囧囧 大大大 c u NeXt TiMe ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~by 軒仔 xP
今日個女班長同我講~
我都冇中意個你~
唉~大家最好唔好搞我
傷心中~
唔打咁多la