嘻嘻~
今日係同老婆一星期既大日子 不個呢....今日就同老婆有d..... 你知la -3- d女仔一say sor 我就咩都話0k0k 架la嗎-3- 不個....我唔係因為佢而0k既-3- 我係出至真心架老婆 之後老婆上左來我HoMe 一陣間 就走la 之後去打機-3- 打打下好辛苦-3- 嘩..之後回家時 好撚wing 好想訓係到-3- 回家後死入屋ZZzz... 個人係熱到好似比火燒咁 好辛苦丫-3- 唔打la 我愛老婆xDD
今日=3= 本來搵老婆架.. 不個發<消>早退 搵唔到老婆lu =3= 有樣野好開心xDD 佩文想捉我地成班留堂 補課 點知早退 haha 吹咩... 捉我丫xDD 睇e生 回家 ZZzz.... Cu NeXt TiMe 我愛老婆你丫xDD