今日~ 同芷晴豬欣去老火HeA 之後丫風肥仔來咪 coco 帶多個fd 來A_A 佢個fd都唔錯架A_A <~想....... 之後7點去左game城玩賭$機 20$win 左百幾$有多-3- 正丫~ 之後同丫媽一家人去DiNnEr 之後就返老家lu~ Cu NeXt TiMe 有目標
今日 有條友呢... 就差肥仔$ 都有半年la 條友差佢1000幾$ 條友又唔還 之後佢叫丫媽出來.. 之後嘈嘈嘈 唉...好撚煩low 條友個名又臭wo 佢丫媽又要比$ 佢丫媽真係好可年 有個咁既仔 唉....... 我幾哀都唔會煩撚到丫媽 家陣d人都唔知諗咩 當丫媽提款機 有咩事就搵丫媽拿$ 唉....真係煩