今日 同丫媽去左EaTpizza hut Eat EaT 下... c到條索女A_A 真係好索架.... 仲要係12-13old 架Tim... 之後諗下諗下.... 諗到我老婆-3- 果時我sin知到錯-3- SoRrY 丫~~~ 我又做左一個自私既人-3- 真係sor -3-
今日.... 丫哥同我傾計....講左好多野 有一單野令到我喊左幾日...唔講得 我一直都掛住自己happy 冇諗到屋企 我日日就去溝女... 冇諗到佢地.. 我真係好錯.... 大家c到我喊既話... 唔好問咩事 PLZ......