唉!!!!今日体育測驗攞唔到100分呀....==嗚嗚......人地ge理想黎ga...點知...錦都算la....我又唔見再本筆記la...唔通又要抄過><
番到屋企....原來我留左系屋企....錦都好d....今日又派左書法部...點知得83分......氣死我la....不過最值得開心ge 系...今日可以d番
屋企..系唔系好好呢?下個星期好多野測呀..............一齊努力la!!!打住禁多先......下次再見...88lo