| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
.{我的日記..只想得到你的留言}  |
| |
分類: 未分類 |
|
今日好悶"俾人鬧..{xXyz...好嬲}
中文:'默書..唔係好識.."
中史:"超眼訓.."
小息:"好悶"
英文:"係到訓..不過唔係完全訓哂教..有聽書嫁.."
小息:"冰&嘟...叫班男仔去bbq..佢地唔去..搞到佢地唔開心..{我feel姐..唔代表係"}
視藝:"華仔..城城..豬豬..晨過左黎我果組..坐左冰個位..我同雅都講左唔好坐..佢地係都要過黎..冇計..冰&kate&怡過左去其他地方..我同雅都閃啦..冰誤會左係雅叫班男仔過黎..=[]="..冰唔出聲.."
lunch time:"今次+埋嘟一齊食..xd..好靜啊!!..冇人出聲..--"
上番去..同kate去 l位..知到左一件事..魚話我地做戲..我地做咩要做戲..嬲未嬲..洗鬼做戲..同埋我地洗咩為左你地而嬲..kate又唔係叫你去既..你做咩要對住佢一個講..仲叫佢叫我地唔好做戲.."
數學:"冇聽書..係到畫畫"
補英文:"唔知邊個放屁..搞到我地走哂出去..書包都走左出黎..書包叫我地深呼吸一下..就番入去..測驗..有朱古力食..^^"叫bobby hand hand..佢真係做..俾朱古力佢食..^^"
放學:"同miss傾計..雞翼諗d野好好笑..跟住睇鬼片..miss同我都嚇死..晨..坤..馬頭..雞翼就唔驚..xd..跟住閃人"
--------------------------------------------------------------------
黑Girl 新歌- 女生
鬼鬼:我是女生,我只是女生
Mei Mei:輕輕在我臉上一吻
大牙:是你對我的負責
小薰&Mei Mei&丫頭:你說我還只是女生 不懂愛的沉悶
小薰:輕輕擦去我的淚痕
Apple:是你成熟的象徵
鬼鬼&小薰& Mei Mei & apple:你說你只會愛女人 還接著笑我笨
鬼鬼&小蠻&大牙& Mei Mei:但是我心中的愛情 沒那麼多的難題
黑Girl:我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問
我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭
不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨
我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真
不管是女生或女人 不管你笑我笨
Apple:我是女生...
鬼鬼& Apple & Mei Mei&丫頭:輕輕的留下一吻 是你對我的負責
你說我還只是女生 不懂愛的沉悶
小薰&大牙&小蠻:輕輕擦去我的淚痕 是你成熟的象徵
你說你只會愛女人 還接著笑我笨
鬼鬼&小薰& Mei Mei&大牙&小蠻:但是我心中的愛情 沒那麼多的難題
我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問
黑Girl:我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭
不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨
我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真
不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生...
Replay *
黑Girl:我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭
不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨
我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真
不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生
|
|
|
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 187 | »
|