歡迎光臨

喜歡這裡嗎?

要多來唷~

LoVe`*
YoU*``
"MoRE*
〝TheN 。
EveRY*
*OnE``
♥`假如 愛上你 只需1刻時間
soey1314
暱稱: BaBii--包*V*
性別: 女
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
°+*;;不要你的關{♥"}...
中秋節快樂`>3<
黑Girl-女生`
゚♥┉ 暗戀是福:.;相戀...
無聊>3<"
文章分類
全部 (187)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 187
留言總數: 295
今日人氣: 90
累積人氣: 8242
RSS 訂閱
RSS Feed
 .{我的日記..只想得到你的留言}  


  分類: 未分類
 

今日好悶"俾人鬧..{xXyz...好嬲}

中文:'默書..唔係好識.."

中史:"超眼訓.."

小息:"好悶"

英文:"係到訓..不過唔係完全訓哂教..有聽書嫁.."

小息:"冰&嘟...叫班男仔去bbq..佢地唔去..搞到佢地唔開心..{我feel姐..唔代表係"}

視藝:"華仔..城城..豬豬..晨過左黎我果組..坐左冰個位..我同雅都講左唔好坐..佢地係都要過黎..冇計..冰&kate&怡過左去其他地方..我同雅都閃啦..冰誤會左係雅叫班男仔過黎..=[]="..冰唔出聲.."

lunch time:"今次+埋嘟一齊食..xd..好靜啊!!..冇人出聲..--"

上番去..同kate去 l位..知到左一件事..魚話我地做戲..我地做咩要做戲..嬲未嬲..洗鬼做戲..同埋我地洗咩為左你地而嬲..kate又唔係叫你去既..你做咩要對住佢一個講..仲叫佢叫我地唔好做戲.."

數學:"冇聽書..係到畫畫"

補英文:"唔知邊個放屁..搞到我地走哂出去..書包都走左出黎..書包叫我地深呼吸一下..就番入去..測驗..有朱古力食..^^"叫bobby hand hand..佢真係做..俾朱古力佢食..^^"

放學:"同miss傾計..雞翼諗d野好好笑..跟住睇鬼片..miss同我都嚇死..晨..坤..馬頭..雞翼就唔驚..xd..跟住閃人"

 
 --------------------------------------------------------------------
 

黑Girl 新歌- 女生


鬼鬼:我是女生,我只是女生

Mei Mei:輕輕在我臉上一吻

大牙:是你對我的負責

小薰&Mei Mei&丫頭:你說我還只是女生 不懂愛的沉悶

小薰:輕輕擦去我的淚痕

Apple:是你成熟的象徵

鬼鬼&小薰& Mei Mei & apple:你說你只會愛女人 還接著笑我笨

鬼鬼&小蠻&大牙& Mei Mei:但是我心中的愛情 沒那麼多的難題

黑Girl:我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問

我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭

不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨

我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真

不管是女生或女人 不管你笑我笨

Apple:我是女生...

鬼鬼& Apple & Mei Mei&丫頭:輕輕的留下一吻 是你對我的負責

你說我還只是女生 不懂愛的沉悶

小薰&大牙&小蠻:輕輕擦去我的淚痕 是你成熟的象徵

你說你只會愛女人 還接著笑我笨

鬼鬼&小薰& Mei Mei&大牙&小蠻:但是我心中的愛情 沒那麼多的難題

我只知道愛上了 那就是愛上了 沒有疑問

黑Girl:我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭

不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨

我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真

不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生...

Replay *

黑Girl:我是女生 只要愛一個人 就盡全力去爭

不管愛情有多殘忍 不管你笑我笨

我是女生 不管愛多殘忍 我一直都認真

不管是女生或女人 不管你笑我笨 我是女生

 
發表時間:2008-04-11 09:37 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]