唉...我比湯太罰要寫悔改書呀! 都係自己衰... 畫左一D唔係好應該畫o既畫 都係果個仆街鄭港南衰, 我畫左果幅畫之後我比佢睇 佢係到叫'嘩好靚喎...超型呀' 之後比湯發現左之後就仆街喇, 話要交去訓導處又話要話比班主任聽 ...好嬲呀