不過上晝我冇返小學..唔知點解我唔想返..返到去又唔知做乜..漫無目的咁..而且又唔係特別想見邊一個...加上有多人我都唔係太想見...如果你地得閒就講我知你地做左d乜啦....
下晝紅色暴雨呀...唔洗去太子學野...
之後冇啦啦綠親隻手..又打爛左隻杯....傻穎,,你咩事呀?!
夜晚喊左!*我唔知點解...控制唔到自己...係我放唔低嗎?!
*應該漠不關心 然而還著緊*