|
2007 年 5 月 5 日 星期六  |
| 2007-05-05 |
分類: 未分類 |
對不起"我又遺忘了QOOZA" 因為我太愛XANGA啦"
29/4=]
出去做LS PROJECT =]
約左寶瑩,花姐,細細粒,小丸子,榮榮哥+天天哥
朝早10點鍾係地鐵站等``
差D遲到**
點知仲有人遲過我" 好彩=P
等齊人之後"
去黃金`
點知個3個KAI子又話改題目`
煩..!**
跟佢地兜圈 \ " /
之後去左麗閣村`
搞掂之後個3個KAI子去左M記**
我同寶瑩,細細粒+花花去左西九``
食LUNCH =]
之後同老公傾左一陣"
係西九HEA左勁耐"
之後細細粒+花花走人`
我同寶瑩繼續HEA"
由唔知幾樓上去幾樓..
又由唔知幾樓落去幾樓..
上上落落咁..超好笑=]
之後HEA左唔知幾耐就閃人啦!**
KAI相::

麗閣村 =]
3個KAI子的背影``XD

WHO..?_?
細細粒 XD
1/5
勞動節呢 =]
去街街``
狂食野=P
吉野家..許留山..仙跡岩 =]
正呢..不過用左我好多錢 = ="
不過識左好多新朋友``
好投契呢=]
好高興識到你地``
不過...成日做電燈膽 / " \
某人*唔好重色輕友喎XD
2/5
今日``又要返學啦**
快樂既時間過得特別快``
DAY C =]
一早返去狂做功課``
IS ::
派卷呀``
59/100.."
OK啦 =]
HIST::
又係派卷呀``
52 .5/60 =]
好開心..不過其實都有D失望- -'
GEOG::
都係派卷呀``
30/50**
好好彩呢 =]
奇蹟地合格呀..
其他堂唔多講啦``
放學同暉暉去打波 =]
之後KEN 同 IAN ,仲有IAN個FD都黎左``
之後愈來愈多人``
唔打籃球LU
去同MONIQUE佢地打排排 =]
好玩呢``
打到5點幾閃人 =]
4/5
包包生日大快樂 =]
SOR呀 '成日記錯左你生日`
祝你同某人開開心心=P
5/5
笳笳生日大快樂 =]
祝你愈大愈靚女`
雖然唔知你仲記唔記得我 '
但係我永遠愛你xd
今日`
上晝::溫中文默書+練琴
下晝::補習+學野
之後比老母捉左去剪髮髮- -
好似搞到好7呀 - -
|
|
|