今日係DAY B,所以有早會...其實係聽學生會候選主席團介紹,,不過學生會候選主席團得一個..= =
聽佢地介紹有好多活動..仲有"銘賢廚房"添....= =好似話會邀請埋老師一齊參加,,哈哈!*
今日有PE..體操..我最憎\"/除左燕式平衡,,其他都做得麻麻地炸..突然有少少討厭PE添..!*
星期日學校無啦啦要我地去深愛堂(係學校隔離)....好似係教育主日祟拜...