今日都要返學呀...係教育主日祟拜...
一早返到去,,之後去深愛堂(姐係學校隔離)...原來學校有條通路入去深愛堂...
祟拜真係好悶....呀嫻姐仲瞓著左添= =
最後返學校有簡單既團契介紹...F.6,F.7 d人同我地玩遊戲..仲有野食添...哈哈!*