雖然有我最鍾意既MUS...
但今日真係好想死呀.....因為CHIN要作文..題目係"在XX裡的事"...(XX自由創作)..作左四百幾字...可能因為太耐冇作文啦..
之後ENG又要作文..題目係"ABOUT MYSELF"..好無聊..作左二百幾字...
今日發現1C好多呀姐--嫻姐,明欣姐,思琪姐,HOLLY姐,蘭姐...而我就係KAI姐..而點解呢....就自己慢慢思考下啦!*
今日又比人改左新名....係因為HOLLY姐睇到我個TAMAMA貼紙..而我既新花名係"KAKAYA" & "KAYAYA"....勁無奈= =
|