今日有2堂SCI+2堂LS...勁悶囉\"/
最搞笑係GEOG果時個老師教"等高線"..佢話:HOW "KAI" AM I?....其實佢係想講:HOW HIGH AM I...
今日ENG要DICT呀..死啦..我好似好低分呀...
CHIN竟然做說話訓練..好鬼死無聊..= =
我打算入田徑隊..好似星期2同星期5練習...不過星期2要CHOIR..我要參加100米同跳遠..不過好耐冇練啦..搵日去練練先...有冇可以講我知深水埗運動場點去同係邊個位置..?