今日MATH果時個MISS神奇地竟然冇叫我答問題..哈哈!*
CHIS同SCI都勁悶....特別係SCI!*
之後家政竟然係理論堂..仲要係縫紉...超悶..我想上COOKERY多D..
LUNCH之後係2堂ENG同1堂CHIN...
ENG叫我地睇READER..之後分組比賽答問題..我個組嬴左..仲要呢,,MISS話今日冇功課..佢話:"Have a Happy Weekend!...."...不過佢話下星期1-4會有勁多功課..= ='
放學之後又整壁報啦..!*