今日同呀凱,CECILIA同楓楓(小學同學)"敍舊"...其實係一齊去食飯姐..
之後仲去左呀凱屋企添..講講下真係好耐冇見佢地啦...不過當然佢地同以前一樣咁靚,咁可愛啦!*
PS:各位舊同學...得閒約我出下街啦..好掛住你地呀..哈哈!*