今日係星期日...不過係屋企好鬼死悶!*
今日我家姐竟然送左條短裙比我.....不過我已經有好多啦= =
夜晚去左食自助餐,因為我表哥後日結婚呀...好多親戚都有泥(其實好多都唔識)..仲好多野食添..
仲有....唔知點解今日好唔開心....感性又理性?!...定係冷漠先係我天性?!
[不 快 樂] ,, 我 很 [不 快 樂]!* 有 一 種 想 哭 的 念 頭!*