今日係9月26日...除左今日要頂冬季校服+運動服同埋表哥結婚既大囍日子之外...
之前睇kiki日記,仲有原來今日係梁迪生日..梁迪生日快樂!祝你同明明拉埋天窗啦..!哈哈!*
話唔定今日真係好日子呢...唔怪之得可風會今日搞水運會啦...各位讀可風既小學同學,,你地今日比賽成點呀?!
講返今日上堂d野啦...
今日雖然係DAY B,,但冇早會..因為今日係好難得既班主任堂呀...班主任堂果時班主任每人派左一張紙仔..話寫一D鼓勵既說話比班裡面既其中一個同學...至於我寫比邊個同寫左D咩..?我當然係唔會講啦...嘿嘿嘿!*
ENG,MATH同CHIN都同平時冇咩分別...
今日本來有PE架..不過個老師病左冇返...搞到冇得上...最慘係代課老師竟然係MISS OR(我既英文老師)...不過好彩可以做曬D功課..
|