今朝去左青衣運動場跑步呀...太耐冇跑啦..唔知有冇慢左呢...突然之間超想跳遠,,可惜冇機會..
之後去左青衣城...呀媽終於買左對新波鞋比我...係new balance架...有少少綠色邊...呀媽話上PE同跑步著....同PE衫真係"襯"....又係有綠色..= =...
返屋企個時冇帶遮...淋雨..死啦..我好似病左../"\
我聽朝都會去青衣(好天既話)....鍾意就泥搵下我啦..哈哈..特別係CANDY!*