今日DAY C..
SCI做TIME既實驗,都幾無聊下..
HIST派左QUIZ BOOK,我竟然100分,奇蹟!= =
CHIS又要畫地圖...冇啦啦又話13/10要小測...
GEOG上左學校天台,攞住張地圖睇下石硤尾....好好玩...哈哈
MATH又話有PRE-TEST..都冇TEST過既..又話聽日TEST啦..
CHIN狂對作業..鄰流講答案..點知咁唔好彩我要答最長個條問題../"\
ENG有2堂..講GRAMMER同POETRY..勁悶
今日係教師會議呀..所以放學放1:20..
不過可惜我要練朗誦..所以又要5:00先走..@_@
|