DAY D呀..=]
ENG原來唔洗SPELLING QUIZ..哈
SCI X 2..
又做實驗..
不過好無聊同好悶..
仲派左上次既QUIZ添..
7/10分..串錯好多字..
原來大把人低分過我..
HIST對作業同溫書..
MISS KWAN話希望我地係TEST攞到60分..
不過係70分滿分..
玩野咩..?要我攞60分係完全冇可能既事..
EPA悶到嘔..
程XX由一上堂到落堂到冇停口咁講野..
講D咩..?咪就係嫻姐壞話囉..
其實我都有講過..
之後放LUNCH果時..
呀嫻姐怒睥我同程XX..
哎也..好驚呀..= =
MATH,CHIN唔多講啦..
MUS冇啦啦全班要試音..
勁無奈呀..
YUNG SIR話迪士尼邀請左學校既CHOIR去表演..
不過入去表演要俾錢先..
迪士尼話表演者有優惠..
而且學校資助$100..
所以要俾$130..
不過今個星期6要返學校錄影呀..
|