``我既日記**


個人資料
sohwing
暱稱: 傻穎
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
2007-05-05
2007-04-28
2007-04-25
2007-04-19
2007-04-09
日誌分類
全部 (69)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
尚無任何好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 6
今日人氣: 4
累積人氣: 1033
搜 索
RSS Feed

2006 年 11 月 13 日  星期一   晴天


2006-11-13 分類: 未分類

**11月5**

去左比賽..

田徑既跳遠同跑步..

原來我跳遠退步左..

得3.1幾米..

以前3.2幾..唉..

冠軍竟然4.01米..超勁!

**11月6**

今日派左中文同中史卷..

2科都麻麻地..

中文:34.5/50

中史:57/80

中文竟然冇人唔合格..

中史最高分係大家姐..

佢72..超勁!*

今日上EPA個時..

差D訓著..[[[悶到嘔]]]

MATH要DICT..

MISS WONG狂鬧我地冇溫書..

不過我認我冇溫..

所以今日要溫返..=0=

唔洗上ENG..

因為去左睇DRAMA<<伊利沙伯一世>>..

**11月7**

DAY B=]

唔知點解總係覺得DAY B既時間過得特別快..

今日有早會..

講D野好悶..

又唔關我事既..

ENG仲未派卷..

好似聽日派..

唔知有冇人唔合格呢..?!

我記得我個組好似3個人唔合格..

至於係邊幾個呢..

大家心照啦..

MATH今日DICT..

我錯左2個.."

1個字漏左C..

1個字漏左T..

=0="

仲有呢..

唔知點解我覺得MISS WONG呢排著少左黑色衫..

平時佢一入課室..

我都會講:"佢有邊次係唔著黑色衫架?!"

但呢幾日我1次都冇講過..@_@

VA好無聊..

用界刀界卡紙..

PE又跳箱..

我討厭跳箱!*

之後擲疊球..

比以前小學果時擲得近左好多..

不過都錯OK既..

下次PE{跳遠}呀..

[[[超超超超級開心!*]]]

唉..聽日中文要背默單元5..

要[[努力]]啦..

**11月8**

DAY C=]]

第1堂係SCI..

MRS張好快就講完書..

之後冇啦啦同我地講"尊重別人"..

我O曬嘴..=0=

又話班裡面某D同學好唔尊重人..

唔知呢..大家心照啦..

HIST派返份卷..

不過上次已經知道左分數..

不過我有1題唔識改正..*V*

MATH我又唔記得帶ACTIVITY BOOK..

又要COPY THE INDEX..

呢個月我第N次抄INDEX啦..唉

CHIN要背默..

錯左4個字..

80/100..

進步左啦..

好過上次啦..

上次得60/100..

ENG終於派左GE既卷啦..

101/120呀..

雖然唔係最高分..

但勁勁勁勁開心呀!*

最高分係彭主席..

佢108/120..

我同RICKY同分..

隔離組最高分係暴龍小姐..

估都估唔到添..@_@

放學去左SAR到聽"快咇"信仰分享..

其實都幾無聊..= ="

放學搭地鐵撞到個KAI子..

至於係邊個我就唔講啦..

**11月11**

1111呀!*

大家記唔記得有咩特別呀..?!

係凱霖生日呀..

HELEN 生 日 大 快 樂 !*=]]

所以今日一早同佢去打桌球+羽毛球..

打左2粒鍾..

之後就一齊食飯..

食完飯之後就一齊去學野..

學完就去左佐敦搵佢乾媽..

之後好無聊咁陪凱霖去搭天星小輪..

由尖沙咀搭去中環..

再由中環搭返尖沙咀..

生日大過天..?!= ="

夜晚又一齊食飯..

返到屋企成10點啦..

好似好多我識既人都11月生日..

不過我唔係太記得..

有心人提下我啦..THX

**11月12**

今日約左秋蘭姐去街..

我地去左葵芳..

佢買左個袋..

其實係我幫佢揀..

我仲請左佢食雪糕..

之後我帶佢行荃灣..

"以前小學日日放學都行,,唔通行左6年都唔熟咩?!"我同佢講..

我地行完南豐..

再去千色..

最後去愉城..

我買左個新銀包..

好靚..好鍾意呀

返到屋企又要做通識剪報..

仲要係2篇..

想死呀..

**11月13**

星期一呀..

又要返學啦..

DAY F=]]

ENG今日係LISTENING TEST..

我覺得都少少難啦..

MATH教用圓規同3角尺..

仲有DICT..

無無聊聊又過左1堂..

聽日又要默書..

LS講減壓..

初頭訓左1陣..

冇啦啦又玩LOW b遊戲..

超無聊+悶..

老師又遲放..

成搭9先放..

堂堂都遲..

好火..

仲有,,

今日MRS張同全班講左1件事..

關於班裡面某1個同學..

本來今日佢冇返學我以為佢係病左,點知..

上個星期我仲見佢有講有笑..

不過無論如何,,

你要堅強D呀..

好多同學SUPPORT你架=]]






訪客留言 (返回 sohwing 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]