**11月5**
去左比賽..
田徑既跳遠同跑步..
原來我跳遠退步左..
得3.1幾米..
以前3.2幾..唉..
冠軍竟然4.01米..超勁!
**11月6**
今日派左中文同中史卷..
2科都麻麻地..
中文:34.5/50
中史:57/80
中文竟然冇人唔合格..
中史最高分係大家姐..
佢72..超勁!*
今日上EPA個時..
差D訓著..[[[悶到嘔]]]
MATH要DICT..
MISS WONG狂鬧我地冇溫書..
不過我認我冇溫..
所以今日要溫返..=0=
唔洗上ENG..
因為去左睇DRAMA<<伊利沙伯一世>>..
**11月7**
DAY B=]
唔知點解總係覺得DAY B既時間過得特別快..
今日有早會..
講D野好悶..
又唔關我事既..
ENG仲未派卷..
好似聽日派..
唔知有冇人唔合格呢..?!
我記得我個組好似3個人唔合格..
至於係邊幾個呢..
大家心照啦..
MATH今日DICT..
我錯左2個.."
1個字漏左C..
1個字漏左T..
=0="
仲有呢..
唔知點解我覺得MISS WONG呢排著少左黑色衫..
平時佢一入課室..
我都會講:"佢有邊次係唔著黑色衫架?!"
但呢幾日我1次都冇講過..@_@
VA好無聊..
用界刀界卡紙..
PE又跳箱..
我討厭跳箱!*
之後擲疊球..
比以前小學果時擲得近左好多..
不過都錯OK既..
下次PE{跳遠}呀..
[[[超超超超級開心!*]]]
唉..聽日中文要背默單元5..
要[[努力]]啦..
**11月8**
DAY C=]]
第1堂係SCI..
MRS張好快就講完書..
之後冇啦啦同我地講"尊重別人"..
我O曬嘴..=0=
又話班裡面某D同學好唔尊重人..
唔知呢..大家心照啦..
HIST派返份卷..
不過上次已經知道左分數..
不過我有1題唔識改正..*V*
MATH我又唔記得帶ACTIVITY BOOK..
又要COPY THE INDEX..
呢個月我第N次抄INDEX啦..唉
CHIN要背默..
錯左4個字..
80/100..
進步左啦..
好過上次啦..
上次得60/100..
ENG終於派左GE既卷啦..
101/120呀..
雖然唔係最高分..
但勁勁勁勁開心呀!*
最高分係彭主席..
佢108/120..
我同RICKY同分..
隔離組最高分係暴龍小姐..
估都估唔到添..@_@
放學去左SAR到聽"快咇"信仰分享..
其實都幾無聊..= ="
放學搭地鐵撞到個KAI子..
至於係邊個我就唔講啦..
**11月11**
1111呀!*
大家記唔記得有咩特別呀..?!
係凱霖生日呀..
HELEN 生 日 大 快 樂 !*=]]
所以今日一早同佢去打桌球+羽毛球..
打左2粒鍾..
之後就一齊食飯..
食完飯之後就一齊去學野..
學完就去左佐敦搵佢乾媽..
之後好無聊咁陪凱霖去搭天星小輪..
由尖沙咀搭去中環..
再由中環搭返尖沙咀..
生日大過天..?!= ="
夜晚又一齊食飯..
返到屋企成10點啦..
好似好多我識既人都11月生日..
不過我唔係太記得..
有心人提下我啦..THX
**11月12**
今日約左秋蘭姐去街..
我地去左葵芳..
佢買左個袋..
其實係我幫佢揀..
我仲請左佢食雪糕..
之後我帶佢行荃灣..
"以前小學日日放學都行,,唔通行左6年都唔熟咩?!"我同佢講..
我地行完南豐..
再去千色..
最後去愉城..
我買左個新銀包..
好靚..好鍾意呀
返到屋企又要做通識剪報..
仲要係2篇..
想死呀..
**11月13**
星期一呀..
又要返學啦..
DAY F=]]
ENG今日係LISTENING TEST..
我覺得都少少難啦..
MATH教用圓規同3角尺..
仲有DICT..
無無聊聊又過左1堂..
聽日又要默書..
LS講減壓..
初頭訓左1陣..
冇啦啦又玩LOW b遊戲..
超無聊+悶..
老師又遲放..
成搭9先放..
堂堂都遲..
好火..
仲有,,
今日MRS張同全班講左1件事..
關於班裡面某1個同學..
本來今日佢冇返學我以為佢係病左,點知..
上個星期我仲見佢有講有笑..
不過無論如何,,
你要堅強D呀..
好多同學SUPPORT你架=]]
|