|
2006 年 12 月 26 日 星期二  |
| 2006-12-26 |
分類: 未分類 |
**12月24**
平安夜..
對我來講唔係一個特別日子..
亦唔見我有幾平安..
大家有冇報佳音呢?!
我冇..
可能係同周公報左..XD"
夜晚同凱霖去左工展會..
同上年差唔多姐..
我仲送左份聖誕禮物俾佢..
唔知有冇回報呢..=3=
行到10點幾有明星睇..
之後倒數..
買左好多野..
差唔多2點先返到屋企..好攰呀
**12月25**
聖誕節呀!*
祝各位 聖 誕 大 快 樂 !*=]
係聖誕節開開心心,,
玩得開心d呀!*
雖然係聖誕節..
但都冇點特別慶祝
晏晝約左爛琴同蘭姐去又一..
送左份聖誕禮物俾佢地..
行左一陣就返屋企食飯..
本來夜晚想去尖沙咀..
不過又驚太多人..
所以冇去留係屋企打機..
仲有同曾校紅傾電話XD
無無聊聊咁又過左一日..
今年聖誕只係收到一份禮物咋=3=
唔送聖誕禮物唔緊要..
記住送生日禮物呀XDD"
我發現好多人都聖誕禮物同生日禮物一齊送..
其實係得一份=3=
希望大家聖誕收多D禮物啦^0^
**12月26**
大家聖誕節玩得開唔開心呢??!!=]
今日係BOXING DAY喎..
大家收到幾多份禮物呀?!
雖然係BOXING DAY,
但就冇禮物拆..
不過都一樣咁開心^0^"
今日一早起身狂做功課..
經過一番努力之後..
仲有3樣功課未做..
之後溫左一陣書就開電腦..
MSN依然都係好少人ON..
所以將所有專注力擺係打機度=3=
大家得閒就HI下我啦
聽日去睇戲XD
|
|
|