2 月 28 =]
2月最後一日*
sports day 最後一日*
一早返到去,
點知其他Girl Guides 都未返 *
無奈 = ="
之後睇更表""
我同ZOE晨早要on duty?!
仲要係Stand By *
無奈 = ="
基本上我地都冇咩on 過 duty =]
只係狂睇比賽同傾計"
仲成日見到CK 同暉係度行黎行去"
ON ON 下 DUTY 突然100M FINAL CALL "
不過好似連FIRST CALL都冇"
咁快又FINAL CALL ?!
無奈 = ="
之後我同ZOE 以最快速度換33 *
去到召集處"
點知LONG JUMP 又FIRST CALL"
個老師又話要同LONG JUMP個老師講左先"
但LONG JUMP 個度一個老師都冇 *
無奈 = ="
之後話咁快又跑100M決賽"
腳痛 *
跑唔起勁 *
好辛苦 "
不過都好" 第6 *
但慢過初賽 "
ZOE第1 =]
CK第2=]
恭喜恭喜 *
之後去左LONG JUMP "
腳痛 " 但都要死撐 "
我都知自己入唔到決賽 "
所以冇失望 *
之後去左睇ZOE佢地跑4X400 *
攞第2 * 都唔錯啦 "
上午既比賽完曬 "
之後 LUNCH 同CK,暉,ZOE,寶,CINDY &ZOE 既FDs 一齊食 *
去左Ive黃克競 個度食*
都幾抵呀 "
不過我同暉食得最慢 *
所以我地最遲走 "
我地一路返去 " 一路傾"
當我地傾緊某某人既時候.. "
竟然俾我地見到佢 *
之後我同暉就狂係度傻笑 "
我同暉講我笑得愈來愈似佢 "
暉問我 : 點解要似我既?!
我冇答佢 * 然後我地又係度傻笑 "
我發現我同暉又熟左少少啦 *
返到去 " 我地陪CK去搵MISS LOK "
好YEAH * CK有得跑60 M 呀 "
果然..CK冇辜負我地呀 "
跑第1呀 * 仲破左紀錄添 *
寶就跑第2 *
之後度ZOE & EMMA 跑200M *
好勁呀 " ZOE由頭帶到落尾 *
又第1呀 *
而EMMA跑第2 *
好快又到4X100 決賽*
本來我地都可能入到架 "
不過因為某人 ... 唉 "
算數 " 我幫ZOE佢地打氣 *
雖然輸左 " 但都唔係第尾 "
好過我地啦 *
最後去睇啦啦隊 "
1D 好搞笑 "
D 高FORM 好齊 " 好勁 *
睇完之後就頒獎啦 "
CK攞左GIRL C GRADE 最高分個個獎 "
頒曬獎之後我地搵MISS OR 同 MISS WONG 一齊影相"
雖然得一個獎牌 "
但都好過冇 "
前途無限 ! *
好開心 " 好多比賽都入到決賽 "
係比賽度仲識左好多人 "
第一次參加銘賢既陸運會 "
好難忘 "
下年要再努力過 "
加油 ,, EVERYBODY =]
而我都做左個好大既決定 "
我決定下年唔參加CHOIR 啦 "
要專注係長跑同田徑 *
下年我要嬴CK呀 XD"
|