
2007 年 9 月 13 日 星期四  |
| 2007-09-13 |
分類: 未分類 |
今日既事分幾樣!!
5B...
我隔離個女仔同後面個男仔好好笑呀..
日日都笑到我死!!!真係救命呀!!
後面個個係好kai..kai得好好笑囉..
Lunch...哈哈...有趣了@v@"
放學打波...好快樂!!!見到MS呢..一齊打!!
返到HOME..DINNER...今日MAMA生日!!呵!
晚上..發生好好好突發的事!!太慘啦!!
一陣又做下hw...今晚可能好夜訓啦..!!
nevermind!!希望解決到個問題啦...
聽日練波加油!!
MAMA生日快樂呀!!
CANDY MAMA 生日快樂!!
希望貓貓的事可以解決...
希望CANDY的事可以和解!!
希望快D融入5B..等D人唔以為我好唔happy!!
|
|
|
« | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | ... | 593 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|