_____-LovE Is MesSaGE-___[]
--NevER TrY NeveR KNow,,--
solomonleong
暱稱: Solomon
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-12-07
2009-11-12
2009-10-27
2009-10-03
2009-09-27
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 47
今日人氣: 0
累積人氣: 971
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 20 日  星期日   晴天


2009-09-20 分類: 未分類

今日有個室友回老家去了~

明明諗住今日在宿舍"宅"一天~

點知去左睇戲,,,,,差d仲食飯直落去唱k添丫,,,

睇戲係嘉義真係超正.....80台幣就任睇,,,<<應該有兩出>>

好假的麥當勞叔叔~

台灣版掛~

d戲都係6月尾ge,,,,,,好殘舊~

超超超好食ge飯,,,

浦燒饅魚飯定食~



2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


回給占仔的,,,,係細占仔的,,, 分類: 未分類

來到台灣,,,真係人生路不熟丫,,,,

溝通都有問題,,,,,還好還會聽,,,,,

我黎左幾多日丫,,,,我都唔記得啦,,,,

有時候真係好想好想返澳門,,,,,澳門超超超方便的,,,,<<方便什麼??>>

看到你哦,,,聽你的說話,,,,,

呢到真係,,,,,

睇曬啦,,,你d私人日記,,,,

搞到人地d眼淚long long下,,,,

衰豬黎架,,,,

我一直都唔睇係因為我就係怕喊,,,,,一喊就亂個人,,,就會傻呼呼的樣子,,,,

我現在要講的是,,,<<我最愛的人係你,,,,,占志芬---細占仔">>

成日問我仲有無野講,,,,,,

現在有了:"細占仔,,等我返黎好嗎??"

我係台灣會小心照顧好自己,,,,,原人去原人返,,,,

你自己都要好好照顧自己,,,,,高三啦V^.^V

等我丫~~~~~愛哭鬼,,,,

I will be back,,,,



2009-09-19 分類: 未分類

今日朝早去體檢丫,,,,

哇,,,抽完血戈陣差d休克,,,,,即刻搵個地方坐低先,,,,

呵唔出屎,,,灌左兩次腸~

到最後都成功交貨~~~呵呵,,,<<人生新體會,^^

返去之後食左個lunch,,,,就返宿舍訓lu,,,,,,之後食杯面當dinner,,,,

哇,,,咁就120蚊台幣啦,,,,,,

mama幫手汁汁房好嗎???

澳門都無咁樣ge杯面食法,,,,呵呵~撈面,,剩下的水來做清湯~



2009 年 9 月 18 日  星期五   晴天


2009-09-18 分類: 未分類

終於都完結了,,,,

最後一個講座,,,,累死了~

今日中午自己一個食晏仔,,,

點解呢,,,,因為本身諗住陪個"香港仔"食架,,,佢又話什麼不餓,,,又什麼去打羽球,,,又什麼怕吃了去打羽球會肚病,,,

早知同室友食,,,,>>有早知....無乞衣,,,<<

之後去左打羽球,,,打到一身臭汗,,,之後d學長帶左我地去嘉義市去食dinner哦,,,,

差d洗左衫唔記得羅,,,呵呵~^^

玩滅口器丫,,,,爽丫~

今次我仲唔係羅正旗做""大佬""~

邊度有火,,,,call我,,,,同你駁過,,,

食飯啦喂~~~~嘻嘻~   v ^ .  ^ v

大家估下三支野分別係咩黎啦,,,,,

係咪,,,,,麻油,,,,,是油,,,,,油丫~

唔係,,,,錯曬啦,,,,,,,

係,,,,,,,香油,,,,,,,醬油,,,,,,,,,白燥~

好好食架呢,,,,<<<<日文!~

 



2009 年 9 月 17 日  星期四   晴天


2009-09-17 分類: 未分類

i never give up X 10000000

一朝去左英檢,,,,還好了

之後朝早一個講座,,,,,,下就兩個講座,,,<<<TWO KILL>>>

還好是之後今天就完了~~呵呵,,,,

<<好似背光WO哥哥仔>>

唔係我渣機係咁上下架啦,,,,

又要去買文具,,,,,準備<<

鳥魚花香的哦,,,,不差不差~~

來一個自拍,,,,是演講者說的啦,,,

我就照做好了~

又係一個豬仔飯,,,,咳個傻仔咁,,,,,餐餐都有凍飲~

帥氣的朱條啦,,,,不過,,,都沒澳門的好食,,,,

左面係去沖涼必備,,,,,右面係我未洗D衫啦,,,,聽日要洗下啦,,,,,

上述的句子有些需用國語才行哦,,,,<<包括呢句架,,,^^

"持續熱血吧"~