| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 9 月 20 日 星期日  |
| 2009-09-20 |
分類: 未分類 |
今日有個室友回老家去了~
明明諗住今日在宿舍"宅"一天~
點知去左睇戲,,,,,差d仲食飯直落去唱k添丫,,,
睇戲係嘉義真係超正.....80台幣就任睇,,,<<應該有兩出>>
好假的麥當勞叔叔~
台灣版掛~
d戲都係6月尾ge,,,,,,好殘舊~

超超超好食ge飯,,,
浦燒饅魚飯定食~
|
2009 年 9 月 19 日 星期六  |
| 回給占仔的,,,,係細占仔的,,, |
分類: 未分類 |
來到台灣,,,真係人生路不熟丫,,,,
溝通都有問題,,,,,還好還會聽,,,,,
我黎左幾多日丫,,,,我都唔記得啦,,,,
有時候真係好想好想返澳門,,,,,澳門超超超方便的,,,,<<方便什麼??>>
看到你哦,,,聽你的說話,,,,,
呢到真係,,,,,
睇曬啦,,,你d私人日記,,,,
搞到人地d眼淚long long下,,,,
衰豬黎架,,,,
我一直都唔睇係因為我就係怕喊,,,,,一喊就亂個人,,,就會傻呼呼的樣子,,,,
我現在要講的是,,,<<我最愛的人係你,,,,,占志芬---細占仔">>
成日問我仲有無野講,,,,,,
現在有了:"細占仔,,等我返黎好嗎??"
我係台灣會小心照顧好自己,,,,,原人去原人返,,,,
你自己都要好好照顧自己,,,,,高三啦V^.^V

等我丫~~~~~愛哭鬼,,,,
I will be back,,,, |
| 2009-09-19 |
分類: 未分類 |
今日朝早去體檢丫,,,,
哇,,,抽完血戈陣差d休克,,,,,即刻搵個地方坐低先,,,,
呵唔出屎,,,灌左兩次腸~
到最後都成功交貨~~~呵呵,,,<<人生新體會,^^
返去之後食左個lunch,,,,就返宿舍訓lu,,,,,,之後食杯面當dinner,,,,
哇,,,咁就120蚊台幣啦,,,,,,
mama幫手汁汁房好嗎???

澳門都無咁樣ge杯面食法,,,,呵呵~撈面,,剩下的水來做清湯~ |
2009 年 9 月 18 日 星期五  |
| 2009-09-18 |
分類: 未分類 |
終於都完結了,,,,
最後一個講座,,,,累死了~
今日中午自己一個食晏仔,,,
點解呢,,,,因為本身諗住陪個"香港仔"食架,,,佢又話什麼不餓,,,又什麼去打羽球,,,又什麼怕吃了去打羽球會肚病,,,
早知同室友食,,,,>>有早知....無乞衣,,,<<
之後去左打羽球,,,打到一身臭汗,,,之後d學長帶左我地去嘉義市去食dinner哦,,,,
差d洗左衫唔記得羅,,,呵呵~^^
玩滅口器丫,,,,爽丫~
今次我仲唔係羅正旗做""大佬""~
邊度有火,,,,call我,,,,同你駁過,,,
食飯啦喂~~~~嘻嘻~ v ^ . ^ v
大家估下三支野分別係咩黎啦,,,,,
係咪,,,,,麻油,,,,,是油,,,,,油丫~
唔係,,,,錯曬啦,,,,,,,
係,,,,,,,香油,,,,,,,醬油,,,,,,,,,白燥~

好好食架呢,,,,<<<<日文!~
|
2009 年 9 月 17 日 星期四  |
| 2009-09-17 |
分類: 未分類 |
i never give up X 10000000
一朝去左英檢,,,,還好了
之後朝早一個講座,,,,,,下就兩個講座,,,<<<TWO KILL>>>
還好是之後今天就完了~~呵呵,,,,
<<好似背光WO哥哥仔>>
唔係我渣機係咁上下架啦,,,,
又要去買文具,,,,,準備<<
鳥魚花香的哦,,,,不差不差~~
來一個自拍,,,,是演講者說的啦,,,
我就照做好了~

又係一個豬仔飯,,,,咳個傻仔咁,,,,,餐餐都有凍飲~
帥氣的朱條啦,,,,不過,,,都沒澳門的好食,,,,

左面係去沖涼必備,,,,,右面係我未洗D衫啦,,,,聽日要洗下啦,,,,,
上述的句子有些需用國語才行哦,,,,<<包括呢句架,,,^^
"持續熱血吧"~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | » |