_____-LovE Is MesSaGE-___[]
--NevER TrY NeveR KNow,,--
solomonleong
暱稱: Solomon
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-12-07
2009-11-12
2009-10-27
2009-10-03
2009-09-27
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 47
今日人氣: 0
累積人氣: 972
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 16 日  星期三   晴天


2009-09-16 分類: 未分類

今朝一起身就陪D台仔去體檢,,,

真正的陪坐陪食,,,,呵呵^^

之後佢地開始檢我地個FD就開始自由活動啦,,,,

交左學費,,,,,貴死了~

之後晏就又要去戈個什麼<<始業式~>>

幾個鐘耶......

影底左就有證有據~呵^^

台仔入左好檢屎檢尿檢血,,,,

一個普普通通的B餐~

真的好好食哦,,,,後面都不是我的系的人哦,,,,<<不要認錯哦,?

草泥馬,,,,,,個飯細到,,,,

好粗魯添,,,,SORRY!!

一般的DINNER~

多多都"不"像澳門口味,,,,

食完飯去左迎新PART <<新生之夜>>啦,,,

之後回宿好了~.,

唔知點解,,,今日好想喊,,,,幾次都淚都沖上眼耶,,,,,,有人能分擔嗎??



2009 年 9 月 15 日  星期二   晴天


2009-09-15 分類: 未分類

今日忙到抽筋,,,,,行到抽筋,,,

神早7點要起身,,,,,

食左個b就要行,,,,食完個"b"有d肚痛~

仲有杯結冰豆漿~

之後聽講座,,,,又去圖書館~~

上圖為我食完飯嘆ge 冰紅茶,,,,<<又結了~>>

oh,,,,

我諗我呢四年都要對住同一班人啦,,,,,

澳門好想了哦,,,呵呵~^^~

加油哦,,,在澳門或是台灣的朋友仔~奸爸爹~



2009 年 9 月 14 日  星期一   晴天


2009-09-14 分類: 未分類

今朝9點幾就比人嘈醒~

D台仔進軍丫,,,,,呵呵~

今日去左選科,,,,,,之後咪食飯LO~

嘩.,,,,成日落山食飯都幾係野架,,,,,,,,,,,

食完去左報到,,,,,行了好遠耶~

今日brunch~

最好食都係今次~~~~~~

帥哥要拍照lo~帥爆了~



2009 年 9 月 12 日  星期六   晴天


2009-09-12 分類: 未分類

今日都無咩點影相,,,,,影左兩張頂住先,,,,呵呵^^

今朝一起身已為有野做,,,要交學費,,,,,點知虛驚一埸,,,,,還走了很多白路~

之復去食好遠食lunch~

than就回宿舍開始一天的打機日子,,,,,

呢到d野真係好難食丫,,,,,,,,,,,help~



2009 年 9 月 11 日  星期五   晴天


2009-09-11 分類: 未分類

 

我四年都住係度啦,,,,,,,只是想也會無奈,,,,

來讀書不是來玩哦,,,,,加油~"

我明明是住左女生宿舍嘛~~~拍錯了~~還是算了,,,,下回吧~

今天shopping day 爽~~

我狂買了很多東西~都是日用品啦~

有無日本feel先,,,,,

看看我買了什麼先,,,,,,,係咪好多野先,,,,全部都係我架,,,,,呵呵~

<<邊到有咁有錢wo>>

shopping look~~哈

食飯時唔記得影dinner~

so,,,,,無得睇lo~~

都ok好食啦~~~~累累的一天"

 

最強的組合~~~雙keyboard"

用黎打機....爽丫~呵呵~