| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 9 月 16 日 星期三  |
| 2009-09-16 |
分類: 未分類 |
今朝一起身就陪D台仔去體檢,,,
真正的陪坐陪食,,,,呵呵^^
之後佢地開始檢我地個FD就開始自由活動啦,,,,
交左學費,,,,,貴死了~
之後晏就又要去戈個什麼<<始業式~>>
幾個鐘耶......

影底左就有證有據~呵^^
台仔入左好檢屎檢尿檢血,,,,
一個普普通通的B餐~
真的好好食哦,,,,後面都不是我的系的人哦,,,,<<不要認錯哦,?
草泥馬,,,,,,個飯細到,,,,
好粗魯添,,,,SORRY!!

一般的DINNER~
多多都"不"像澳門口味,,,,
食完飯去左迎新PART <<新生之夜>>啦,,,
之後回宿好了~.,
唔知點解,,,今日好想喊,,,,幾次都淚都沖上眼耶,,,,,,有人能分擔嗎??
|
2009 年 9 月 15 日 星期二  |
| 2009-09-15 |
分類: 未分類 |

今日忙到抽筋,,,,,行到抽筋,,,
神早7點要起身,,,,,
食左個b就要行,,,,食完個"b"有d肚痛~
仲有杯結冰豆漿~
之後聽講座,,,,又去圖書館~~
上圖為我食完飯嘆ge 冰紅茶,,,,<<又結了~>>
oh,,,,
我諗我呢四年都要對住同一班人啦,,,,,
澳門好想了哦,,,呵呵~^^~
加油哦,,,在澳門或是台灣的朋友仔~奸爸爹~ |
2009 年 9 月 14 日 星期一  |
| 2009-09-14 |
分類: 未分類 |
今朝9點幾就比人嘈醒~
D台仔進軍丫,,,,,呵呵~
今日去左選科,,,,,,之後咪食飯LO~
嘩.,,,,成日落山食飯都幾係野架,,,,,,,,,,,
食完去左報到,,,,,行了好遠耶~
今日brunch~
最好食都係今次~~~~~~

帥哥要拍照lo~帥爆了~ |
2009 年 9 月 12 日 星期六  |
| 2009-09-12 |
分類: 未分類 |

今日都無咩點影相,,,,,影左兩張頂住先,,,,呵呵^^
今朝一起身已為有野做,,,要交學費,,,,,點知虛驚一埸,,,,,還走了很多白路~
之復去食好遠食lunch~
than就回宿舍開始一天的打機日子,,,,,
呢到d野真係好難食丫,,,,,,,,,,,help~ |
2009 年 9 月 11 日 星期五  |
| 2009-09-11 |
分類: 未分類 |
我四年都住係度啦,,,,,,,只是想也會無奈,,,,
來讀書不是來玩哦,,,,,加油~"

我明明是住左女生宿舍嘛~~~拍錯了~~還是算了,,,,下回吧~

今天shopping day 爽~~
我狂買了很多東西~都是日用品啦~

有無日本feel先,,,,,

看看我買了什麼先,,,,,,,係咪好多野先,,,,全部都係我架,,,,,呵呵~
<<邊到有咁有錢wo>>

shopping look~~哈

食飯時唔記得影dinner~
so,,,,,無得睇lo~~
都ok好食啦~~~~累累的一天"

最強的組合~~~雙keyboard"
用黎打機....爽丫~呵呵~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | » |