好覺得大佬同我真係好似...諗野既方式、感受都好相似
點解會咁?到底係好事定壞事?
我唔知...
有冇人可以話俾我知我到底有咩咁好?
我諗左好耐好耐...靜係諗到衰既野
或者我好既地方係----有自知之明....
除此之外....我都諗唔到到底我有咩咁好
問左好幾個人...個個都話我唔衰唔衰...
再問佢地到底我有咩咁好...個個都答唔到
唔知點解...覺得呢d人好假