今日係星期六呀..係我最忙同最憎ge一日.//
我差唔多十年冇寫日記..啦~哈哈^x^
不過宜家都唔會再咩時間lu..
因為要考試呀..><"
我溫都冇溫過...XD
都唔知點算..我要去死啦..
跟排狂講去死...我好驚真係會tim..
唔好再講咁多..啦..*
超多功課呀..點算呢..??
有好多project..同要好多exam..//唉*__
好鬼死辛苦呀...
今日諗住7:30起身洗頭..但懶洋洋得唔想起身..
就冇洗喇..~!
跟住9:00就番去中樂...
好鬼死驚呀..係度練呀練...
師兄冇啦啦話呀dic係粉果..bass係粉紅爸爸..
瑩瑩係粉腸..*好無奈呀..__
同好白痴.....= =
講完笑..我就同瑩瑩去204睇下d人點上堂...
好鬼死靜...~
我地本來慢板都唔錯..
點g快板就...被佢話...><"好慘呀..*
之後番去食飯...
就同呀儀番學校....上course>.<
等佢果陣..見到我隔離果個同姥姥...
不過佢地都見唔到我..
同儀會合後...
就去lkkc..上204...講野..上堂..
被人睇住曬...完..走人..
番歸..做maths..好難呀..=__=
又眼訓..哭..*
好苦呀..><
不過我估唔到..lee班d氣氛好左咁多...//
ok啦..個咩咩倫好好笑...keke~~
食左杯雪糕..就回家啦...
攪左lee個網好耐..*
隻歌係S.H.E.嫁..>3<
我要加油呀..__*
|