今日派左四科卷呀....
最差就係我想像之中果科..數學..ada姨講左幾句lo..
死得最慘就係佢呀..我從試過咁差lor~
反而其他科都ok..中史最好..有80分
其他兩科都有7字頭..^^
講起中史..ms.lin好好人呀..
我本生係80..但係我有錯..扣左一分..79
但佢都幫我揾多左0.5分..變左79.5分..即係80啦..
可以有8字呀..好開心呀..!!
佐呀喬好勁呀..佢三科8,一科7..><好叻呀..游水又叻..
呀儀都好叻..兩科7..一科8..好叻叻呀...
堯堯都唔差..但唔係好記得喇..//
仲之就好悲喇..從未試過咁低分..應驗了...
放左學..咪練cello..好難呀..我冇心機練..><
練到4:35就番屋企啦..**
番到屋..冇咩點做過野tim...
今日我仲話冇同家姐搶電腦玩..係有嫁...
佢好賤呀..已經唔係成日反嫁啦..
佢都唔知要離做咩..又唔比人用..仲話我..
<比佢睇到個日記..又比佢罵嫁啦..>
|