我好耐之前...學mr.chan的說法..
寫左個時間表.."
但..我都好似唔跟咁ge..//
唉*今..成日係家中做maths..
又難喎...
唔識做...又唔知點算...
攪到完全冇溫過is...
天日一定要溫呀.....
補完習之後...同bobo行去置樂"
一路上...都見到好多唔識ge人..
去到萬寶行..見到so ying wing>..<
仲有個令女...唔算識唔識佢...
詹wiing shan...同佢打過招呼咁~!
跟住我地就走lu...
買左杯蔗汁...yummy~
之後諗住番屋企...見到媽子...
佢我冇應佢
又見到姨姨..^^
之後諗住番ho yat tung嫁..但係都係唔好喇
番左屋企..好眼訓呀..
就走左去訓
起身要比個衰人鬧..
真係超憎佢呀..
我練琴完左..就係到反lu~..
呀儀好開心喎~
訓啦~
|