[♥]!`2007-02-21.)*'
唉* 我今日終於明白D人點解會有[[產後抑鬱症]]啦 原來湊B係好慘嫁 今朝8點幾比魚旦B嘈醒左,, 慘* YESTERDAY 2點幾先訓"] 不過我都好彩嫁啦 我呀媽又係2點幾訓 6點幾比佢嘈醒,, 搞到E家我地都超眼訓* 慘慘慘...
唉*
我今日終於明白D人點解會有[[產後抑鬱症]]啦
原來湊B係好慘嫁
今朝8點幾比魚旦B嘈醒左,,
慘*
YESTERDAY 2點幾先訓"]
不過我都好彩嫁啦
我呀媽又係2點幾訓
6點幾比佢嘈醒,,
搞到E家我地都超眼訓*
慘慘慘...
2007-02-21 06:30 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]