[♥]!`2007-02-07.)*'
今日我好開心*因為今日係DAY 1,, 所以覺得過得超快">V< 朝早要去HALL,,我地好快就落去 費事又比人罸企啦=3= 跟住上VA* 超悶呀>口<" 今日既時間好快好快就過去啦 放左學我又冇去BAND,,BUT我有原因嫁-V- 唔記得左戴簧片" 呵*去左陪FD買鞋仔]] 去完荃灣睇就去葵芳睇" "支力"死人啦>3<
今日我好開心*因為今日係DAY 1,,
所以覺得過得超快">V<
朝早要去HALL,,我地好快就落去
費事又比人罸企啦=3=
跟住上VA*
超悶呀>口<"
今日既時間好快好快就過去啦
放左學我又冇去BAND,,BUT我有原因嫁-V-
唔記得左戴簧片"
呵*去左陪FD買鞋仔]]
去完荃灣睇就去葵芳睇"
"支力"死人啦>3<
2007-02-07 08:18 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]