|
|
| 2006 年 12 月 15 日 星期五 |
| \口/ |
終於織好la=]
thx yu替我收收它*
上堂..過得好快D時間..
LUNCH!!!
去新街市食13蚊wif yan yu wai yi..
見識到真正的八婆!!
如果吾係著校服.我真係同那死肥婆博過!!!!\口/
^&%^(^(*&)xy)(_*)%#$@$^()*&^%#
本來靚靚的心情比那八八破壞了.../______\
va*
給我的豬dau加上顏色...
放學了,,
|
| TIME︰2006-12-15 05:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 14 日 星期四 |
| 2006-12-14 |
今日超冷的...
班主任堂*
好想打陳諾婷...
係錦嘈xD
中史...
小測20分....-v-
maths..專心聽書..但吾明=]
IH...
同沙傳紙仔> <
我的好朋友a!! =D
lunch___
食sheaksheak wif yu.wai...=P
英.
小组..我係講...
yes!! I think so!! I thing so, too!!!xDDDDD
ORAMS超無奈的...
放學..
歌唱比賽,,
朱sir好型..@@
特別係佢既背面..實在令人著迷...
到1D...
痴衰仔安安加油!!!-33-
不過睇落好似好怕醜xDD
走WIF YU*
沙沙...
謝你與我分享心事=]
|
| TIME︰2006-12-14 06:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 12 月 9 日 星期六 |
| 2006-12-09 |
學識織頸巾了*
thx yu!>33< |
| TIME︰2006-12-09 06:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|