今朝早左出門口..太約7:55分左右返到學校啦.因為我地班今日早會
好快就上hall準備早會.powerpoint唔會出現我個樣.所以唔緊張
不過子光講野個陣勁緊張.係度笑....我以為只會有d沒用鬼先會緊張(我?)
子光係我心目中一直都係一個好有power既人...個早會好快就完左啦..
跟住唱歌比賽.開頭對呂希彤比較有期望.直至決賽先發現原來朱潔誼仲勁...
合唱組翹翹同美雲個組拿到冠軍.翹翹笑到見牙唔見眼..美雲都好開心呢..嘿嘿
跟住無啦啦有人話我明日結業禮我要上台?!!!仲話我拿到獎?!!!(驚!!!!)
放學留左陣先知原來我拿左品行進步獎...真唔明白點解會有我....(汗.....)
放左學大哥仲有肥陞又上黎打機...大哥搵到機會一定會搵我嘈/搞爛gag..
頂佢唔順..最後佢講講下野仲流左口水...好恐怖...一陣搞到我個滑鼠有佢d口水....
佢地走左我就開始做未做既閱讀報告..仲差2份..不過..搵搵下先知我唔見左份...用單行紙做住先..
|