| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 29 日 星期六  |
比人陰左  |
今日約左大哥誠.肥軒.狗狗去打機
所以7:30就起左身.洗完頭.刷埋牙後肥軒就打電話黎
點知......大哥誠打比肥軒話落好大雨佢唔去......所以....cancel左...仲難為我咁早起身....
跟住無野做玩左陣ps2既game【大神】....終於解到尋日解唔到既難題...唔識睇日文果然係蝕底d...
玩玩下大約10:00就熜左部ps2.去開電腦check下部電腦有冇毒....嘩...check左半個鐘.....發現我部腦有十幾個病
毒....好彩我有check..唔係遲
d仲嚴重.check完後就玩左陣Warcraft 3.跟住大約11:45肥陞就打電話黎囉.跟住就同肥陞係大家樂食野.佢叫左個咖
哩牛魚腩飯.我就叫左個焗豬扒飯
食完後就去左豬迪屋企打牌.去到差唔多12:30.打左陣牌.跟住肥陞叫我睇一套係兒童台做叫我們這一家的日本片....
勁無聊.我睇到O哂嘴
睇完左大哥誠黎埋打牌.又打左陣後就睇戇豆先生.....笑到我喉嚨痛...真係勁好笑.之後佢地3個係銀龍叫外賣(我無
叫).佢地食完後又打過
打到4:30就走左lo
走個陣同大哥誠係甜心買左d糖食就返左屋企.返到屋企後又玩Warcraft 3.大約7:15.又去大姑姐屋企食飯lo
食完後就同埋細表妹.表弟佢地玩......佢地玩到好開心..跟住9:00就同二表妹返屋企
返左屋企...又玩Warcraft 3.有個人勁無品......贏左係咁係度串人....係我玩Warcraft 3其間
肥陞係msm叫左我不下10次.我竟然一次都唔知.直至我玩到11:15去桌面睇一睇先知=.=
同佢講左陣.先知佢有寫日記同原來佢有心上人....呵呵
跟住.....一時比佢影響就寫左我第一次既日記了.....
|
| 刊登時間︰2006-05-02 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 |
|