| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 8 日 星期一  |
今日差唔多睇完電車  |
今日.好似平日咁起身刷牙.換杉.食早餐就出左門口
返到去交左功課就上左課室
係課室搵緊有咩報導可以寫中史閱報個陣聽到有人講有人抄功課比馮sir捉左.....好想知佢地有咩後果......唉........
跟住就CIT統測.今次都幾易.無溫都可能合格
跟住就小息.就睇圍棋=.=
跟住就maths.呢堂miss代堂.聽書既得1成左右(我諗有掛)
跟住就中文堂.講返柳宗元個篇文
跟住就午飯時間.食完野就係雨天操場同肥陞.大佬.狗狗.馬梨.豬迪佢地吹左陣水就返左課室
跟住英文堂就SBA.我拿到8分.呢個分係Miss.Lam比我地既最低要求
跟住就上地理堂之前好多人都話潘Sir無返.點知返左.好多人失望=.=
唔知點解我幾開心=.=呢堂教埋荒漠化
跟住就返左屋企.係屋企做埋MATHS就睇埋電車男9+10+11既少少.........好感動...好想睇埋大結屙.不過太晚=.=睇埋都12:XX.所
以唔睇囉.跟住就訓左
|
| 刊登時間︰2006-05-08 11:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 90 | »
|